Author Archives: j19372czag

Η μεταμόρφωση

Έπαιζε νευρικά με το σκορπιό στα δάχτυλα του, μια τον κράταγε με τον αντίχειρα και το δείκτη , μια με το μικρό και τον παραμεσο. Είχε τρομερό άγχος. Άνοιγε κάθε τόσο το καθρεπτάκι του αυτοκινήτου, κοίταζε για λίγο το πρόσωπο … Continue reading

Posted in kellyjannini's blog | Leave a comment

Ισοδύναμα των ΑΕΙ τα πτυχία κολεγίων με τροπολογία Λοβέρδου

Τη δυνατότητα αναγνώρισης και ισοτίμισης των πτυχίων από ιδιωτικά κολλέγια θα παρέχει το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (ΣΑΕΠ), μετά από την ρύθμιση του Ν. 4264/2014 με τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή από τον υπουργό Παιδείας, Ανδρέα Λοβέρδο.   Συγκεκριμένα, όπως … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

Επικοινωνία

Για να κλείσουμε ραντεβού και να συζητήσουμε μαζί με το μαθητή και το γονέα,τις εξατομικευμένες ανάγκες του κάθε μαθήματος,παρακαλώ καλέστε στο :6972920148

Posted in Uncategorized | Leave a comment

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2014

Με εκλογικό άρωμα ξεκινούν οι Πανελλήνιες φέτος…Οι υποψήφιοι καλούνται να εξεταστούν στα μαθήματα της Κατεύθυνσης τους καθώς και σε 2 Γενικής Παιδείας,κάτω από τον απόηχο των εκλογικών αναμετρήσεων!Μεγάλες επιτυχίες και υψηλές αποδόσεις ευχόμαστε στους διαβασμένους υποψηφίους!

Posted in Uncategorized | Leave a comment

ΠΟΙΗΣΗ

http://www.poema.gr/poem.php?id=389 ALVARO DE CAMPOS [...] Πόσες εθνικότητες στον κόσμο! Πόσα επαγγέλματα! Πόσοι άνθρωποι! Πόσες μοίρες διαφορετικές μπορεί να κρύβει η ζωή, η ζωή, τελικά, κατά βάθος, πάντα η ίδια! Πόσες φάτσες παράξενες! Ολες οι φάτσες είναι παράξενες και δεν υπάρχει … Continue reading

Posted in Uncategorized | Leave a comment

Το οικοδιδασκαλείο Κλασικά Γράμματα

Ξεκινάμε με όρεξη για μετάδοση γνώσεων και ανταλλαγή απόψεων και ιδεών,μακριά από τη μηχανιστική μάθηση του τυπικού φροντιστηρίου και την επιβεβλημένη αποστήθιση. “Απομνημονεύω ο,τι πιστεύω και κατανοώ” αυτό διδάσκουμε στους μαθητές μας. Με χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση -ηλεκτρονικού υπολογιστή … Continue reading

Posted in Uncategorized | Tagged , , , , | Leave a comment

Αρχαία ελληνικά

Το μάθημα των Αρχαίων ελληνικών πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο συστηματικής και εμπεριστατωμένης διδασκαλίας από τους μαθητές.Είναι το μάθημα αυξημένης βαρύτητας με συντελεστή 1,3. Με λίγα λόγια ο βαθμός πρόσβασης του συγκεκριμένου μαθήματος προκύπτει από τον προφορικό βαθμό των δυο τετραμήνων.Ο … Continue reading

Posted in Uncategorized | Tagged , , , | Leave a comment

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΘΜΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ

Α. Ο προφορικός βαθμός (ΠΒ) Προκύπτει από το μέσο όρο των προφορικών βαθμών των δύο τετραμήνων σε κάθε μάθημα. Ο προφορικός βαθμός προσαρμόζεται στο γραπτό βαθμό (αυξάνεται ή μειώνεται) ώστε να διαφέρει το πολύ κατά δύο μονάδες από το βαθμό … Continue reading

Posted in Uncategorized | Tagged , , , , , , | 1 Comment